5 Ağustos 2008 Salı

Doğum günü çocuğu Oğuzzz;Fenerin maçı varr



Al sana kıyakların kralı;

Kız arkadaşım aradı
Gel buluşalım dedi
Canım cicim aşkım bana gönül koyma
Fenerin maçı var

Günlerden pazardı
Patron iş çok dedi
Hadi oradan kolpacı patron
Fenerin maçı var

Bir gün haber geldi
Dayım vefat etti
Allah rahmet eylesin dayıcım
Fenerin maçı var

Bir gün hastalandım
Yorgan döşek yattım
Arkadaşım geldi biletimi verdi
Fenerin maçı var

Doğum günü çocuğu Oğuz
Yaşı oldu on dokuz
Canım cicim kankim bize gönül koyma
En büyük cimbombom :D

Ulan doğum günün olmasa bu marşı nah yazardım da neyse :)

Doğum günün vatana millete kutlu,mutlu,umutlu,hayırlı,uğurlu olsun..Cimbombomum her daim fenere koysun.. xaxaxaxaxaxa :D

10 yorum:

aTiCaN dedi ki...

doğum günün kutlu olsun oğuz nice mutlu yıllara ve yaşlara..

önay dedi ki...

doğum günün kutlu olsun oğuz.. hayırlısı ile bi sürü doğum günlerine inşallah:D....

Atakan dedi ki...

Oğuzcum doğum günün kutLu oLsun canmıniçi nice mutLu yıLLara inş... Seni asLa unutmayacağız kaLbimizdesin :)

elnino dedi ki...

ufuk:atakan oğlum adam ölmüş gibi yorum yapmışsın :D
atakan:olsun böyle daha güzel zaten dirisi bi s.ke yaramıyo :D:D

Atakan dedi ki...

Böhöhöhöyt..... :D:D:D

elnino dedi ki...

olum ne oluyo len burada.. :))

ooo kardeşimim doğum günüymüş bee yaww..doğum günün kutlu olsun oğuzum nice sıhhatli ve ailenle birlikte doğum günleri geçirmeni yüce allahtan niyaz eder..diğer doğum günlerininde hayırlı geçmesi için dua ederim..

-Laz Uşağı-

Oğulcan Zor dedi ki...

öğüzjüm :) şeyhin sağ kolu, çakırın abisi , kadıköyün boğası , 3 çocuk babası oğuzcuğumun doğum gününü kutlarım esenl(er)ikler dilerim

m.t. dedi ki...

sağ kol d.günün kutlu olsun.Allah sevdiklerinle birlikte mutlu,sağlıklı ve hayallerindeki gibi bi yaşamı sana bahşetsin inşallah...iyiki doğmuşsun iyiki sağ kol olmuşun full yanımdasın ona göre ayrılmak yok hee...hadi kendine iyi bak yeter bukadar bye...

ozi dedi ki...

çok duygulandım kankiler sağolun..yok yok DUYGUlanan mehmetti karıştırdım..çok sevindim hepinizden allah razı olsun..çok sağolun varolun

umut dedi ki...

doumgünün kutlu olsun biricik yeğenimn kankası:)